פסיכיאטר פרטי מחיר? | כמה עולה פסיכיאטר פרטי?

הצירוף "פסיכיאטר פרטי מחיר" הוא אחד הצירופים שמחפשים הכי הרבה בגוגל בהקשר של תחום בריאות הנפש. זה הצירוף שמקלידים פעם אחר פעם אנשים, המבקשים לדעת כמה עולה פסיכיאטר פרטי, לפעמים כשהם בעיצומו של משבר נפשי מתגלגל, שלהם או של אדם היקר להם.

זה לא מפתיע, משום שיש בלבול גדול בנוגע לעלותה של פגישה עם

.
טווח המחירים של פסיכיאטר פרטי גמיש למדי. מאז נקלעה מערכת בריאות הנפש הציבורית לקשיים
(מתי היא לא הייתה בקשיים?) וההמתנה לתור הפכה ארוכה עד בלתי נסבלת, הפך השוק הפרטי לספק שירותים מרכזי במשברים חדשים וכן במעקבים פסיכיאטרים תקופתיים.

חוות דעת פסיכיאטרית מחיר

חיפוש פופולרי נוסף הוא: "חוות דעת פסיכיאטרית מחיר", הפסיכיאטרים הפרטיים נחלקים בין אלה שנותנים מענה בצורת חוות דעת, כלומר פגישה חד פעמית עם פסיכיאטר פרטי, שבמהלכה תקבלו המלצות ותיישמו אותן דרך רופא המשפחה או פסיכיאטר ציבורי של הקופה, לבין פסיכיאטרים פרטיים שייקחו על עצמם את ניהול הטיפול ואת המעקב אחר מצבכם הפסיכיאטרי, ויבקשו לבנות דיאלוג ורצף טיפולי, המאפשרים אבחנה פסיכיאטרית מדויקת יותר לאורך זמן והתאמה טובה יותר של טיפול פסיכיאטרי.

עלות אינטייק פסיכיאטרי

כך או כך, תחילה תזומנו לפגישת "אינטייק", פגישת היכרות ראשונית. הפגישה נמשכת כשעה, ועלותה אצל פסיכיאטר פרטי נעה בין 800 שקלים, כשמדובר בפסיכיאטרים מתחילים, ל-2,500 שקלים, כשמדובר בפסיכיאטרים הבכירים והמוכרים יותר.
בפגישה תקבלו אבחנה פסיכיאטרית ראשונית והתוויה של תוכנית טיפול, שלעיתים תכלול תרופות, אך לא תמיד. לאחר מכן תזומנו לפגישת מעקב פסיכיאטרי (בעלות נוספת), לרוב מחצית מעלות של אינטייק פסיכיאטרי.

מחיר חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי

חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי מיועדת לקבלת זכאות לאחוזי נכות ומיצוי זכויות בביטוח הלאומי.
עלות חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי נעה בין 1500-ל-5500 שקלים. (כולל מחיר הפגישה, וכתיבת המסמך)

מחיר חוות דעת פסיכיאטרית לצבא / כמה עולה חוות דעת פסיכיאטרית לצבא?

חוות דעת פסיכיאטרית לצבא היא שירות, שבמסגרתו אנו עורכים בדיקות לחיילים או למיועדים לשירות ביטחוני (בני 18 ומעלה) כדי לסייע להם בתקשורת עם רשויות הצבא בנוגע לקשיים הרגשיים שהם מתמודדים עימם. עלות חוות דעת פסיכיאטרית לצבא נעה בין 1,500-ל-4,500 שקלים.

מחיר חוות דעת פסיכיאטרית לבית משפט

עלות חוות דעת פסיכיאטרית לבית המשפט נעה בטווח מחירים רחב מאוד, ותלוי בתחום התמחותו של הפסיכיאטר, מורכבות המקרה, ובצורך או היעדר הצורך בהופעה בבית משפט.
חוות דעת כזו תתחיל לרוב מ- 4,000 שקלים, ויכולה להגיע עד ל-15,000 שקלים או יותר.

אבחון פסיכיאטרי לילדים מחיר

התהליך מאוד דומה עם בני נוער וילדים, כשההבדל המרכזי הוא שהפסיכיאטר הוא פסיכיאטר ילדים, פסיכיאטר מומחה בילדים ונוער, שהשלים את התמחותו ועבר בהצלחה את מבחני ההסמכה של משרד הבריאות. המחיר לפסיכיאטר ילדים נע בין 1500 ל-3500 ש״ח לפגישה, כאשר בילדים צעירים יותר לרוב ידרשו שלוש פגישות אבחון (אחת עם ההורים, אחת עם הילד, ואחת משותפת), מה שכמובן מייקר מאוד את התהליך.

עלות פגישות מעקב אצל פסיכיאטר פרטי

פגישת מעקב אצל פסיכיאטר פרטי מתחיל תעלה סביב ה-450 שקלים, ואצל פסיכיאטר פרטי בכיר היא עשויה לטפס לכ-1,400 שקלים. אין הסכמה גורפת בנוגע לאורך הפגישה ולתדירות הפגישות. ייתכן שתפגשו פסיכיאטר פרטי שיבקש שתגיעו לפגישה של שעה שלמה, ופסיכיאטר אחר יציע מעקבים של 30 דקות. אם המצב מאפשר זאת, תוזמנו לפגישת המעקב השנייה רק כעבור מספר חודשים או שנה, אבל אם נדרש תהליך של התאמת טיפול פסיכיאטרי וטיוב תרופתי מורכב או תהליך אבחון ממושך, סביר להניח שתתבקשו להגיע לפגישה עם הפסיכיאטר הפרטי מדי מספר שבועות.

לסיכום, כמה פעמים בחייכם שמעתם את האמירה שעל נעליים טובות לא מתפשרים?
ככה זה עובד גם בבריאות הנפש. והמחיר של נעליים טובות ושל פסיכיאטריה מיומנת הוא קצת יותר גבוה, אבל משתלם מאוד. אחרי הכול לפעמים הזול יותר מתברר בסוף כהכי יקר. כי אם שילמתם מעט אבל לא עברתם תהליך אבחון פסיכיאטרי מעמיק, מקיף ומקצועי ולא קיבלתם תוכנית מסודרת להמשך הטיפול, אז למעשה לא השגתם את מטרתכם, אז בעצם לא קיבלתם תמורה לכספכם.
זאת ועוד, אי אפשר להפריז בחשיבות הרצף הטיפולי הפסיכיאטרי. להבדיל מרופאים במקצועות אחרים, הנעזרים בציוד טכנולוגי, הכלים של הפסיכיאטר הם היכרות מעמיקה עם המטופל והבנה של הדקויות בקשר ובשיח איתו, וככל שההיכרות של הפסיכיאטר שלכם איתכם תהיה טובה יותר, כך גדלה היכולת שלו ללוות אתכם בתהליך ואיתה גדלים הסיכויים שתיחלצו מהמשבר ותוכלו לחזור לעניינים. לכן ההשקעה בטיפול פסיכיאטרי מיומן, גם אם מדובר בפסיכיאטר פרטי, היא השקעה משתלמת מאוד.

  • מחיר פגישת אינטייק פסיכיאטרי (פגישת היכרות ראשונית): 800 ₪ – 2,500 ₪
  • מחיר פגישת מעקב אצל פסיכיאטר פרטי: 450 ₪ – 1,400 ₪
  • מחיר פגישת מעקב אצל פסיכיאטר ילדים פרטי: 1,500 ₪ – 3,500 ₪
  • מחיר חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי: 1,500 ₪ – 5,500 ₪
  • מחיר חוות דעת פסיכיאטרית לצבא: 1,500 ₪ – 4,500 ₪
  • מחיר חוות דעת פסיכיאטרית לבית משפט: 4,000 ₪ – 15,000 ₪
פסיכיאטר פרטי מחיר